Ίδρυση «Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης S.T.E.M.(Ε3STEM)»

Το σωματείο «Ελληνική Εκπαιδευτική Ένωση STEM (Ε3STEM)» είναι ένα μη κερδοσκοπικό επιστημονικό σωματείο του οποίου η ίδρυση, η δομή, και διαδικασίες λειτουργίας διέπονται από τις κείμενες διατάξεις των Ειδικών Νόμων και του Αστικού Κώδικα, καθώς και από τα άρθρα του Καταστατικού του και έχει εγκριθεί απο το Πρωτοδικείο Αθηνών(5848/2017,20-12-2017)
Το σωματείο «Ελληνική Εκπαιδευτική Ένωση STEM (Ε3STEM)» διοικείται με βάση τη διαφάνεια, τις δημοκρατικές αρχές και με την ισότιμη συμμετοχή με την ανεξαρτησία της διατύπωσης απόψεων.
Η ίδρυση της Ένωσης ξεκίνησε αυθόρμητα από συζητήσεις που έγιναν κατά την διάρκεια του Π.Μ.Σ. S.T.E.M της ΑΣΠΑΙΤΕ , του οποίου την διεύθυνση είχε ο Καθηγητής Σαράντος Ψυχάρης



